Search This Blog

Monday, June 15, 2009

KOYTABI ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ ΨΑΧΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΕΤΑΡΤΗ 17/09 ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

Καλημερα σε όλους

Εχω κατι πολυ επειγον,. Ελαβα αυτο το μηνυμα απο φίλη εκτος αθηνων

Έχω ένα νέο πρόβλημα. Όταν πήγα στον κτηνίατρο, ήταν εκεί ένας τύπος με 4 κουτάβια περίπου 2,5-3 μηνών. Τα είχε πάει εκεί για ευθανασία (ναι, δε σχολιάζουμε) γιατί λέει, η σκύλα του γέννησε 6 και μεγάλωσαν και δεν ξέρει τι να τα κάνει και κράτησε 2 και τα υπόλοιπα ήθελε να τα κοιμίσει. Όταν έφτασα, είχε κοιμίσει τα 3 ο γιατρός και του είχε μείνει ένα τελευταίο αρσενικό. Μ έπιασε μια μ...... εκείνη την ώρα και του είπα ότι θα προσπαθήσω να του βρω σπίτι κλπ κλπ.
Μου είπε λοιπόν ότι θα περιμένει μέχρι τη Τετάρτη και αν δεν έχει νέα μου, θα το πάει κι αυτό στο γιατρό. Το πρόβλημα είναι ότι σε 2 μέρες δεν υπάρχει περίπτωση να βρεις σπίτι σε μπασταρδάκι και για να προσπαθήσω, χρειάζομαι χρόνο και κάπου να βάλω το σκυλί. Άννα, δε μπορώ να πάρω άλλο σκυλί στο σπίτι. Έχεις καμιά ιδέα; Φιλοξενία καλοκαιριάτικα ούτε στα όνειρά μας..

Εγινε σήμερα αυτο, και θα προσπαθησω να πεισω τον τυπο να μου δωσει το τελευταιο κουταβι. Ειναι απο περιοχή εκτος Αθηνων. Η αρχική του θεση (οταν μιλησα πριν λιγο μαζι του) είναι οτι μου δινει 2 μερες περιθωριο. Αλλα θα μιλησω ξανα μαζι του μηπως το παρω και σημερα. Εγω εχω στο σπιτι ενεμβολιαστα κουταβια και ειανι επικινδυνο αλλα θα το ρισκαρω. Μπορει καποιος να βοηθησει για λίγο διάστημα μεχρι να κανει τα εμβολια και να μπορω να το βολεψω καπου?

Ευχαριστω,
Αννα (τηλ 6976510568)

No comments:

Post a Comment

Translate